Bestuur

Het bestuur vormt de dagelijkse leiding van de Genius Loci. Als vereniging houden we de kwaliteit van het onderwijs en faciliteiten van de universiteit in de gaten. Het bestuur zorgt dat alle commissies goed functioneren, zorgt voor meeloopdagen en voorlichtingsdagen en houdt goede contacten met sponsoren en andere externe instanties. Daarnaast houdt ze contact met andere studieverenigingen en volgen ook hun activiteiten.
Het bestuur van Genius Loci is een part-time bestuur, wat betekent dat ze naast de bestuurstaken volledig de studie volgen. Elk half jaar wisselt een deel van het bestuur. Dat betekent dat elk bestuurslid totaal een jaar in het bestuur zit. De secretaris wordt na een half jaar voorzitter en wordt opgevolgd door een nieuwe secretaris. De andere functies zijn een volledig jaar.
Het bestuur bestaat uit zes mensen met één van de volgende functies: Voorzitter, Secretaris, Penningmeester, Commissaris Onderwijs, Commissaris Intern en Commissaris Extern.

Laat het ons weten wanneer je zaken tegen komt waar je het niet mee eens bent, binnen de universiteit, het onderwijs en natuurlijk ook binnen de vereniging zelf! Je kunt het bestuur veelal in de wandelgangen even aanschieten, maar ze zit ook elke lunchpauze in de bestuurskamer (het Geniushok) in het Forumgebouw, kamer 1.05. Neem gerust contact met ons op.


55 bestuur, v.l.n.r. boven: Niek, Tiago, Jerom;    beneden: Pieter, Laura, Teun.

Het huidige 55bestuur van Genius Loci bestaat uit:

Voorzitter:                             Tiago Roosien (2e termijn)
Secretaris:                             Niek van der Steeg (1e termijn)
Penningmeester:                  Jerom Marseille (1e termijn)
Commissaris Onderwijs:     Teun Brandhoff (2e termijn)
Commissaris Intern:            Laura Kragten (2e termijn)
Commissaris Extern:           Pieter Groot (1e termijn)